poniedziałek, 16 stycznia 2017

nie ma leniuchowania!

Zakładając bloga  Gotowanie od kuchni chciałam po prostu spisać przepisy. Przede wszystkim te, z których korzystam na co dzień.  Żeby mieć blisko i poukładane, żeby mieli łatwiej Ci którzy podpytywali, co jak i z czym. Z czasem zapragnęłam robić ładniejsze zdjęcia. Mam nadzieję, że te ostanie już coraz mniej rażą amatorstwem. Niespodziewanie zaczęłam spotykać ludzi, z którymi nawiązałam współpracę od kuchni. I tak oto, mój zupełnie leniwy zimowy czas, wypełniały nowe wyzwania.

Współpracowałam z Fundacją Helpfood, dla której w ramach projektu VitaMenu prowadziłam szkolenia na temat zdrowego gotowania dla dzieci w szkołach i przedszkolach.  

Dla firmy e-condimenta opracowałam zdrowe i nowoczesne przepisy. Współpracowałam z technologami przy tworzeniu mieszanek przypraw, a potem z nieukrywaną przyjemnością stylizowałam i fotografowałam jedzenie tworząc etykiety produktów.

Na zlecenie wydawnictwa Meiga, napisałam serię przepisów do książki dla dzieci pt. Europa Zachodnia wymyślonej, napisanej i wydanej przez cudowne dwie siostry Agnieszkę i Magdę Uflad. 

Dla Centrum Dietetyki i Aktywności, do broszury pt. Z nami zrzucisz zbędne kilogramy, opracowałam przepisy i porady, które ułatwiają odczytywanie dietetycznych tabeli, zaleceń specjalisty i w prosty sposób pomagają przełożyć je na talerz.

Prowadzę warsztaty gotowania oraz uczestniczę w wielu inicjatywach związanych z propagowaniem zdrowego gotowania w domu.


Do zobaczenia!  

kontakt: gotowanieodkuchni@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz